onsdag 13 februari 2019

Simsalabim och Hokus Pokus

När jag var en sisådär sju år fick jag ett så sött inbjudningskort från min kompis, alla fick ett personligt skrivet kort och på mitt stod: "Ur en låda med kläder i därifrån hämtar vi all vår magi" Att klä ut oss var det bästa vi visste. Tänk att sömnad och tyger är lite samma sak. Att skapa kläder tillsammans med barnen är även att skapa minnen tillsammans med dom små. Att barnen själva kan få önska vilket tyg dom vill ha och vad det ska bli för att sedan se det växa fram från tyg till plagg. Det kallar jag magi!





 

7 kommentarer:

  1. Hallo damer og herrer, har du et presserende behov for et personlig lån eller kommersielle lån eller et lån for å starte et prosjekt eller kjøpe et hus eller en bil, eller trenger du et lån til noe formål? Hvis ja, vil jeg anbefale deg å kontakte Sunshine Financial Group via denne e-postadressen (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) eller {WhatsApp: +447903159998} for å få lånet ditt.

    Sunshine Financial Group er et omfattende finansserviceselskap som er opptatt av å hjelpe deg med å forbedre din langsiktige økonomiske suksess. Våre tilpassede programmer er designet for å hjelpe deg med å vokse, beskytte og bevare formuen din ved å levere personlig service og kompetanse.

    Hvis du har opplevd det så vanskelig å få aksjelån fra lokale banker eller andre finansinstitusjoner, ikke bekymre deg mer, fordi vi har hjulpet mange personer og organisasjoner som har hatt økonomiske vanskeligheter over hele verden. Når du søker hos oss, søker du hos et pålitelig selskap som bryr seg om finansieringsbehovene dine. Du blir tatt vare på gjennom hele prosessen.

    HOVEDFORDELER;
    - Søk når som helst og hvor som helst.
    - Motta kontanter på mindre enn 24 timer
    - Du kan låne opptil 20 millioner euro
    - Ingen skjulte anklager.
    - Subsidiert rente på 3%
    - Du får sjansen til å velge tilbakebetalt dato, enten ukentlig, månedlig eller årlig i en varighet på 1-30 år.
    - Vi tilbyr både sikrede og usikrede lån

    Hvis du trenger et presserende lån innen 24 timer, vennligst skriv til e-posten nedenfor for mer informasjon
    E-postkontakt: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
    WhatsApp-kontakt: +447903159998
    Søk om lån nå.

    SvaraRadera
  2. Jeg vil dele med dere alle her om hvordan jeg får lånet mitt fra Herr Benjamin som hjalp meg med et lån på 400 000,00 euro for å forbedre virksomheten min. Det var lett og raskt når jeg søkte om lånet når ting ble grovt med virksomheten min. Benjamin gir meg lån uten forsinkelse. her er Mr Benjamin e-post / whatsapp-kontakt: +1 989-394-3740, lfdsloans@outlook.com.

    SvaraRadera
  3. Hei, jeg er Amber Shaw jeg er her for å anbefale dere alle til Mr Otto fra Mobil Funding Inc. som endelig har satt et stort smil på ansiktet mitt ved å gi meg et lån sum på € 15,000.00 til en svært lav rente. For mer info kontakt ham i dag via e-post: mobilfunding1999@gmail.com og takk meg senere fordi han er veldig pålitelig.

    SvaraRadera
  4. Lån ??
    behöver du ett lån? E-post remy.credit111@gmail.com
    E-post remy.credit111@gmail.com
    E-post remy.credit111@gmail.com
    Hur mår du idag ?? Behöver du ett brådskande lån nu inom 12 timmar utan stress eller försening. REMY.CREDIT är här för att lösa alla dina problem idag. Vi ger lån med 2% ränta och vår lånöverföring är mycket snabb och säker utan dröjsmål Skicka oss ett mail nu har vi ett lån till dig
    Skicka e-post till oss {remy.credit111@gmail.com}
    E-post remy.credit111@gmail.com
    E-post remy.credit111@gmail.com
    E-post remy.credit111@gmail.com
    E-post remy.credit111@gmail.com
    E-post remy.credit111@gmail.com
    E-post remy.credit111@gmail.com
    E-post remy.credit111@gmail.com
    E-post remy.credit111@gmail.com
    E-post remy.credit111@gmail.com
    E-post remy.credit111@gmail.com
    E-post remy.credit111@gmail.com
    E-post remy.credit111@gmail.com
    E-post remy.credit111@gmail.com
    E-post remy.credit111@gmail.com
    E-post remy.credit111@gmail.com
    E-post remy.credit111@gmail.com
    E-post remy.credit111@gmail.com
    E-post remy.credit111@gmail.com

    SvaraRadera
  5. My name is Patricia from united states, i am here to share testimony on how i benefited from wilson investment platform i never believed,i invested $850 worth of bitcoin with him i received my profit of $7,225.00 without stress and i am reinvesting with them, i had paid my necessary bills and i reinvested again thanks Mr Wilson for helping me .. if you need help earning contact Mr Wilson on whats-app: +27633586789 or email: wilsontradeszone@gmail.com

    SvaraRadera
  6. ANSÖK DITT Brådskande LÅN TILL LÅG RÄNTA PÅ 3% KONTAKTA VÄNLIGEN: richardray452@gmail.com
    WHATSAPP +17087228255

    SvaraRadera
  7. CONTACT US FOR ALL KINDS OF HACKING JOBs @ We offer professional hacking services,we offer the following services;
    -University grades changing
    -Bank accounts hack
    -Erase criminal records hack
    -Facebook hack
    -Twitters hack
    -email accounts hack
    -Grade Changes hack
    Contact us on whatsapp + 1 681 532 3704
    Email- n17833408@gmail.com

    SvaraRadera